محصولات آبنیل شیمی

  • هموپلیمرهای وینیل استات

    هموپلیمرهای وینیل استات

    این دسته از رزین های امولسیونی، از مونومر وینیل استات مشتق و توسط عامل کلوییدی پلی وینیل الکل پایدار شده اند و در صنایع مختلف از جمله چسب و نساجی کاربرد گسترده ای دارند.

    ادامه مطلب

  • کوپلیمرهای وینیل اکریلیک

    کوپلیمرهای وینیل اکریلیک

    این دسته از رزین ها از مونومرهای وینیل استاتی  و آکریلاتی مشتق شده اند که درجه اهمیت آنها در مقاومت بالا در برابر اشعه UV، آب و انعطاف پذیری آنها می باشد.

    ادامه مطلب

  • کوپلیمرهای استایرن اکریلیک

    کوپلیمرهای استایرن اکریلیک

    این گروه از رزین های امولسیونی به دلیل حضور استایرن به موازات  منومرهای آکریلیکی در ساختارشان مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و محیط های مرطوب دارند.

    ادامه مطلب

  • کوپلیمرهای اکریلیک خالص

    کوپلیمرهای اکریلیک خالص

    اهمیت این دسته از رزین های امولسیونی که صرفاَ از مونومرهای آکریلاتی تشکیل شده اند، در ساخت پوشش های مقاوم به اشعه UV، آب و در عین براقیت بالا می باشد.

    ادامه مطلب

    دانستنی های پلیمر

      محصولات

      محصولات آبنیل شیمی شامل: هموپلیمر های وینیل استات، کوپلیمرهای وینیل اکریلیک، کوپلیمرهای استایرن اکریلیک و کوپلیمرهای اکریلیک خالص است. تولید بیش از 30 نوع محصول متفاوت با کاربرهای خاص، در صنایع مختلف افتخار ما است.  جدول محصولات همراه با مشخصات فنی، در اختیار شما قرار می گیرد تا ضمن بررسی به راحتی بتوانید سفارش دهید              دانلود جدول محصولات آبنیل شیمی

      توانمندیها

      واحد تحقیق و توسعه شرکت آبنیل شیمی آمادگی دارد تا با تمامی شرکت ها، در راستای طراحی، ارائه فرمولاسیون و تولید محصولات جدید در زمینه رزین های امولسیونی پایه آب همکاری کند.

      پشتیبانی

      متخصصین مستقر در آزمایشگاه شرکت آبنیل شیمی همگام با تولید وعرضه محصولات متنوع با کاربردهای گسترده، آماده ارائه مشاوره و راهنمایی برای انتخاب و نحوه صحیح استفاده از محصول، حل مشکلات احتمالی و تبیین فرمول مناسب با نیاز مشتری هستند.